Ao Itu Biru
Sweet Ao-ner!



~will show you~
Entry About Linkies Stuff
welcome to my blog
Lots of love from Didi


Credits!



Template By : Ainna Zieyha
Basecodes By : Liyana Aina
Edit By : AzuNyan
Re-edit By : didi
Big Help : M I O
Image Header: Clavies
3 paper to go
Thursday 14 November 2013 | 17:41 | 0 comments
tik tok.tik tok..detik jam 1.00pm, khamis, 14/11/13..tamat sudah exam penggal 3 stpm 2012. yeah! ade yang sudah bebas, namun, apakan daya, otak sama saiz, namun akal tidak, aku terpaksa mengulang paper-paper sem 2.. paper apa? haa... geo..pengajian am<of course utk otak lemah mcm aku ni> dan pengajian perniagaan <aku baru tau sbb ape aku fail baru2 ni...kejibunan akal cetek terasa banget -.-> --- 27&28hb nih...

ade kawan2 lain yang ngulang sampai lebih drp 5 subjk! tu sbb nak pointer tinggi lebih... mampu xpe... 1 paper 50 hengget.. bayangkan berapa banyak aku boleh beli makanan... terutama kedai makan awang abg wan masak, abg zam bancuh ayaq, adek pende* lagi kecik yang ku tidak tahu nama mu tolong serve... bagus2... kenyang der... tima kaseh... well, demi ilmu, kita haru berusaha dlm berbagai cara.. korang adalah makhluk yang bagus2,.. :)

opss! didi..didi... paper tak abes lagi!! baca buku sem 2!! haa,... otak/akal selalu ckp mcm ni, tapi, nafsu, apakan daya, diri tersembam di pintu kamar, melihat katil yang indah lagi berseri... menganggil-manggil diri ku "sayang mari la dekat ai~ ai nak tidur dgn you~" durjana kau katil! tp tak pe... hang sangat berjasa apabila aku sakit belakang, ang tolong sambut aku,, hahah.... unsur kemanusiaan disitu kau haaa.... 

apa2 pon, niat nak post ni bukan sbb main2, saja nak bg tau, titew ade kucing.. comel. nama dia kucing... tp kadang2 panggil sayang... masalah sekarang, poop merata... tengah kurung dlm bilik air sekarang. biar dia poop dulu, then let go..hmmm...

to all stpm and spm -ers....ok gud luck yalls! i pray for us to be a succesful person in the earth and akhirat.. hahah... bi taktiau...
selamat tinggal... assalamualaikum..